Semester

ja ni idag är det min sista arbetsdag denna sommar....Efter idag så har jag äntligen min efterlängtade semester *YÄY*

ikväll blir det middag med Hannah Bananna som fyllt 18 grattis igen hjärtat. Och imorrn blir det rålis för att möta upp Lou och Linnea mina små horor:P saknat dem som satan! ja söndag så ska jag leka med vickili, måndag fixa naglarna! äntligen tappade  min tumm nagel igår:( den är ju fortfarande lika lång har ju inga tippar utan min egen läng så det va ju inte hela världen. Sen resten av veckan ska jag bara fixa små skit grejer innan jag åker till Spanien den 30/07. Juste på onsdag så har hannah födelsedagsfest med 007 tema och jag ahr hittat den perfekta klänningen=D ni får de bilder på onsdag, nu ska jag fortsätta jobba, får nämligen gå när jag e klar så ska lägga på ett kol eller 2 :P

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0