X-men: First class

JAG ÄR F*CKING DÖDS TAGGAD!!!!!!!! X-Men 4 (first class) kommer till biograferna en 3 Juni 2011! och jag kommer lugnt vara den fösta att se den! Älskar x-men filmerna och låt mig inte ens börja på Wolverine origins ÄLSKAR!!!!!! hugh jackman är för het som logan. Men på riktigt ni förstår inte hur mycket jag älskar x-men ( vågar jag säga det?! nästan mer än harry potter:O) Jag har liksom växt upp med dem, pappa och jag ahr läst x-men tidningarna sen jag va liten har kollat på alla filmer och alla tecknade serier!!! Och nu kommer First class SNART! längtar galet!

Sen är jag taggad för spiderman och transformers oxå och såklart för 1 och 2 delen av sista harry potter filmen!!! det kommer bli ett jäkla bio år för mig!

Lite kort om filmen:

''Before Charles Xavier and Erik Lensherr took the names Professor X and Magneto, they were two young men discovering their powers for the first time. Before they were archenemies, they were closest of friends, working together, with other Mutants (some familiar, some new), to stop the greatest threat the world has ever known. In the process, a rift between them opened, which began the eternal war between Magneto's Brotherhood and Professor X's X-MEN''





Gorgeous! ( mr.Jackman är ju grymt snygg i Australia oxå! fast lungt hetasts som wolverine)

Kommentarer
Postat av: Sofia Blixth

OMG!!!!! :D

Jag älskar dom filmerna också!! :D Spika den bion också nicole sötis?? :D <3

2010-07-25 @ 21:23:17
Postat av: jnk

ÅÅÅÅH!!! TAGGADTAGGADTAGGADTAGGADTAGGAD!!!!! <3

2010-10-27 @ 01:37:28
URL: http://jnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0