Aaah kill me.....

Fy satan i gatan, jag mår som en överkörd igelkott! igår blev en minst sagt galen natt, inte klokt (Älskar nype)
man ska fan inte drick om man ska jobba dagen efter *suck*, men det roliga är att jag inte drack speciellt mycket :S men jag hade ju inte ätit för jag hann inte så jag blev rätt så full:( sen så blev det en borta mtach för min del oxå, men nu sitter jag här på jobbet bakis och jävlig, med en cola i högsta hugg. Luktar väl som en avdankad gammal alkis hahaha inte OK! Men men....
Blame it on the alcohol liksom.........

Måste säga att jag är stolt som faktiskt pallrade migg upp ur sängen och ifrån mitt mysiga sällskap för att jobba! Credddddd till mig;P

aa juste träffade på lite folk igår faktiskt, först träffade jag min älskade vän Nadine! som jag inte sett på år och dar känns det som, Sen träffade jag Bobby (från mammas pojkar) som jag faktiskt stött på några gånger tidigare, han är väldigt väldigt trevlig, han va där med en gammal kill kompis till mig vid namn daniel som jag heller inte sett på några år. Sen sist men inte minst träffade jag på min Syssling/ mina sysslingar! det va väldigt kul, hade faktiskt Riktigt jävla kul igår, kanske lite för kul, eftersom att man mår som man förtjänar idag :(



KILL ME PLZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0