I could eat a COW!

Nu är Det snart lunch, finally! jag är ''brål hungrig'' som min lillebror säger haha..


jag har faktiskt tagit en mini paus från arbetet mitt för att kolla lite flyg biljetter=)
Jag ska ju åka och plugga i New York nästa sommar i 1månad. Så jag tänkte att jag skulle fixa biljetter snart...Då tänker ni men herregud Nillie det är ju flera flera månader kvar!! :O

JAG VET hahahha men om jag bokar biljetter nu så ligger de bara på 7000kr tur och retur villket är skit bra pris till just New York... Ju längre jag väntar desto dyrare blir det ju, och eftersom jag betalar själv så är det SUPERDUPET bra om det är billigt ;)

''Ah Juste'' hahahha det är min nya fras, lyssnade på en kund nyss som inte kunde sluta säga ''Ah juste, ah juste, ah juste'' höll på att bryta ihop av skratt, ville lägga mig dubbel vikt över skrivbordet och skratta tills jag  fick kramp i både mage och käke. hihihi

nej nu måste jag lägga i en ny växel innan lunch, ah juste lunch VAD SKA JAG ÄTA!!! :'O


Sa ju det  är '' BRÅL hungrig'' (vet att det heter vrål hungrig ;))

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0