I'm Back ;)

Hej på er alla söta!

Nu är jag tillbaka i blogg världen igen, det va ju ett tag sen jag skrev något, ett tag sen jag skrev någonting vättigt för den delen haha. Har haft fullt upp, med skola, vänner, jobb och uteliv...
Jag ska försöka blogga minst 1 gång om dagen för att hålla min lilla blogg vid liv, men förvänta er tyvär inte en uppdatering precis varje dag, för som jag sa har jag mycket å göra...

Men men, Just ni sitter jag på jobbet *SUCK* trist trist trist! men det är pengar så.....
Jobbar till 16.30 idag sen ikväll är det planerad utgång faktiskt (btw jag på färd mot alkolism, efter min 18års dag har jag varit ute nästan varje helg, och vissa veckodagar, INTE OK) Ska ut med P det är Nype som är in planerat, de har onsdags premiär ikväll, ska bli kul (hoppas inte kissie är där, hon gillar ju å hänga där, fy snacka om att förstöra en klubb)

Nej hörrni nu känner jag att det blev lite mycket text, såpass mycket att ingen kommer läsa det.

Back to work...hmm undrar vad man ska äta till lunch :/

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0