Lilla Lady

Lilla ladyn ska nu göra sig iordning. Senare ska jag iväg på middag, och efter det blir det förodligen utgång *WOOP WOOP* haha var vi ska vet jag inte än, men det blir nog bra ska ni se, fick ett medelande ifrån S om att  jag va upp skriven på lite olika sköna ställen bland annat på cafet, som i mina ögon faktiskt är väldigt överskattat...

nej nu ska jag äta lite, sen ta och duscha och välja ut en outfit, usch så otroligt svårt att välja något om man inte vet vart man ska:S






Mina favoriter av Daniel Adams-Ray <3

Allting börjar om, Jag kan börja om
jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig
När allting börjar om

PEACE

BTW: Dum av dig är oxå en favvis hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Mozart

Vet du vem Ebba Dickson är?

2011-01-16 @ 17:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0