Underbart

Gårdagens bravader var helt fantastiska! jag hade så otroligt roligt igår...Träffade en massa härligt folk bla Sötaste Emanuel Wäsström<3 *MUMS*
Sen hade jag ju världens mest underbara sällskap oxå, Fanny Bunny en kväll som denna måste upprepas!<3

idag har jag städat mitt rum är rätt nöjd med resultatet faktiskt  haha
Nu ska jag sätta mig och sy klart min outfit till kvällens försenade halloween fest, jag ska vara Wenesday Addams, coolt va...Snart kommer flickorna för middag, sminkning och förkrök så jag måste lägga på ett kol eller två, slänger upp lite bilder från igår ;) så hörs vi senare...

Igår:


Jag och sötaste Emanuel<3


 <3



en heeeeemsk vimmel bild hahah men vi bjuder på den


hmm.. bara för att<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0